Zavrieť
Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám vyhovuje

Horizon TV Smart

50 TV staníc (37 v HD) 23 staníc v TV Archíve
7.90 € 7.90 €5.90 € mesačne 70.80 € na rok dopredu

Horizon TV Happy

113 TV staníc (63 v HD) 51 staníc v TV Archíve
11.90 € 11.90 €9.90 € mesačne 118.80 € na rok dopredu
Vyberte si jeden ľubovoľný tematický balík v cene služby
+ 1.90 € mesačne
v cene
+ 1.90 € mesačne
v cene
+ 1.90 € mesačne
v cene
+ 1.90 € mesačne
v cene
+ 1.90 € mesačne
v cene
+ 1.90 € mesačne
v cene
+ 2.90 € mesačne
v cene
+ 1.00 € mesačne
v cene
+ 2.90 € mesačne
v cene
+ 3.90 € mesačne
v cene

TV Archív GO

+ 0.00 € mesačne
v cene
0.00 € na rok dopredu

Videotéka My Prime GO

+ 4.00 € mesačne
v cene
48.00 € na rok dopredu

Xiaomi Mi Box S

65.00 € jednorazovo
15.70 € akontácia + 2.90 € mesačne

Vaše údaje

Príklad: meno@domena.sk
Príklad: 0900 123 456

Adresa trvalého pobytu na Slovensku

Adresa doručenia

Sumarizácia

Meno a priezvisko
E-mail
Telefón
Dátum narodenia

Adresa trvalého pobytu na Slovensku

Ulica a číslo domu/bytu
Mesto
PSČ

Ďakujeme za Vašu objednávku

Vážený zákazník,
Prijatím Vašej záväznej elektronickej objednávky došlo k uzavretiu Zmluvy o poskytovaní prístupu k Službe Horizon TV.

Prístupové údaje spolu s postupom pre aktiváciu služby Horizon TV Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu v momente spracovania Vašej objednávky.

V zmysle uzatvorenej zmluvy využívate službu Horizon TV prvý mesiac na skúšku zadarmo.

V prípade, že súčasťou Vašej objednávky bol aj nákup zariadenia Xiaomi Mi Box S, potvrdenie o jeho kúpe Vám bude zaslané na Vašu emailovú adresu po uhradení jeho kúpnej ceny, resp. po uhradení akontácie v prípade nákupu na splátky.

Ďakujeme Vám za Vašu dôveru

Rekapitulácia objednávky:

Číslo objednávky:
Špecifikácia služby:

Celková suma úhrady
Cena mesačná:
Jednorazový aktivačný poplatok: 4 €
Cena jednorazová:

Toto potvrdenie bolo odoslané na e-mailovú adresu:

Prajeme Vám veľa spokojných a zábavných chvíľ so službami UPC.


Upozorňujeme, že toto potvrdenie bolo vygenerované automaticky. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa Vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adrese post@upc.sk. Informujeme Vás, že Všeobecné podmienky na poskytovanie verejných služieb, Osobitné podmienky pre využívanie služby Horizon TV, Podmienky kampane Horizon TV a Zásady spracovania osobných údajov, s ktorými ste sa oboznámili pred dokončením Vašej objednávky, sú dostupné na našej stránke www.upc.sk v sekci 'Pre zákazníkov' časť 'Dokumenty'. Informujeme Vás zároveň, že v zmysle § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov máte oprávnenie odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa jej uzavretia. Formulár na odstúpenie od zmluvy sa nachádza na našej stránke www.upc.sk v sekcii 'Pre zákazníkov' časť 'Dokumenty'.

Technické problémy

Xiaomi Mi Box mi seká, čo mám robiť?

Dlhým podržaním tlačidla na vypnutie sa vám zobrazí možnosť reštartovania Xiaomi mi boxu.

 

Po reštarte by mal box aj aplikácia fungovať korektne.

Prečo mi Google Play nedovoľuje vykonať inštaláciu aplikácie Horizon Go?

Chceme ponúknuť užívateľom optimálne fungovanie na čo najviac zariadeniach.


Vzhľadom na rozdiely jednotlivých zariadení, veľkému počtu verzií operačného systému, rôzne veľkosti displejov a ďalším parametrom hardvéru (ako je chipset, veľkosť pamäte a pod.) sme nútení sa vo vývoji zamerať predovšetkým na najrozšírenejšie zariadenia a verzie operačného systému.


Je teda možné, že Vaše konkrétne zariadenie zatiaľ nie je podporované. Priebežne sa snažíme rozširovať podporu pre viac zariadení, v budúcnosti teda môže byť podporované aj to Vaše.

Prečo aplikácia žiada o povolenie pri inštalácii na Google Play?

Rovnako ako ktorákoľvek iná aplikácia inštalovaná prostredníctvom Google Play, aj Horizon GO si vyžaduje určité základné povolenie pred tým, než sa spustí inštalácia. Povolenia sú vyžadované pre sprístupnenie všetkých funkcií aplikácie.

Prečo mi nefunguje stream živých televíznych kanálov?

Môže existovať niekoľko dôvodov, prečo nefunguje streaming videa:

 

  • Vaše zariadenie je rootované (obsahuje nelegálny software)
  • Vaše zariadenie nie je podporované
  • Dosah bezdrôtovej siete je limitovaný alebo nedostatočný pre streaming

Prečo mi nefunguje streaming na mojom rootovanom (nelegálny software) zariadení

Naši partneri poskytujúci obsah nám ho nepovoľujú zasielať na zariadenie, ktoré tento obsah dostatočne nechráni. U zariadenia s nelegálne stiahnutým softwarom nie je možné zabezpečiť požadovaný stupeň ochrany.

Prečo nemôžem sledovať vysielanie napríklad vo vlaku cez Wi-Fi/3G?

Takéto internetové pripojenie je zvyčajne nestabilné a nezaisťuje dostatočne plynulý dátový tok. Pre sledovanie živého televízneho vysielania na Vašom mobilnom zariadení je potrebné stabilné internetové pripojenie prostredníctvom spoľahlivej internetovej siete, ideálne UPC.

Prečo sa mi Xiaomi MI BOX vypína?

Zrejme máte zapnutý pohotovostný režim, ktorý zabezpečuje vypnutie

boxu.

 

Vypnutie pohotovostného režimu uskutočníte cez:

 

Nastavenia -> Predvoľby zariadenia -> Šetrič obrazovky -> Čas do spustenia (šetriča obrazovky) / Čas do režimu spánku.

Kde môžem sledovať programy prostredníctvom Horizon Go?

Programy prostredníctvom Horizon Go je možné sledovať od 1.4.2018 na celom území Slovenskej republiky, tj. v štáte Vášho bydliska, a zároveň na území iných členských štátov Európskej únie, v ktorých sa dočasne nachádzate. Dostupnosť služby je podmienená dostatočne kvalitným internetovým pripojením.

 

Aby ste mohli na svojom mobilnom zariadení sledovať živé vysielanie, musíte byť pripojený k internetu prostredníctvom spoľahlivej internetovej siete, ideálne internet od UPC. V zahraničí sa môže kvalita poskytovania líšiť od kvality poskytovaných služieb v SR.